logo


1. Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της Δημόσιας Υπηρεσίας και της ποιοτικότερης εξυπηρέτησης του κοινού, υλοποιείται το έργο παροχής Υπηρεσιών Κέντρου επικοινωνίας. Απώτερος σκοπός είναι να υπάρχει ένας κοινός αριθμός επικοινωνίας που να διασφαλίζει την έγκυρη, έγκαιρη και ποιοτική πληροφόρηση του πολίτη.

2. Για την υλοποίηση του έργου Αγοράς Υπηρεσιών Κέντρου Επικοινωνίας, βάσει της απόφασης ανάθεσης του Αρμοδίου Οργάνου, μέσω Διαγωνισμού (Αρ. Διαγωνισμού ΤΥΠ2022/008/Α/Α), ο οικονομικός φορέας (ανάδοχος) στον οποίο ανατέθηκε, θα επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα εκ μέρους και για λογαριασμό της Υπηρεσίας Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιάς (ΥΔΕΠ). Σχετικά με τα ζητήματα αυτά προηγήθηκε διαβούλευση με το Γραφείο της Επιτρόπου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

3. Ο σκοπός της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων είναι η παροχή υπηρεσιών Κέντρου Επικοινωνίας για την εξυπηρέτηση των καλούντων, ήτοι των δικαιούχων των διαφόρων επιδομάτων/παροχών στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της ΥΔΕΠ. Η πρόσβαση στα μηχανογραφικά συστήματα, από τους εξουσιοδοτημένους εργοδοτούμενους του αναδόχου, θα δίνει τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση μόνο στα δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα για την εξυπηρέτηση των καλούντων.

4. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες θα εκτελούνται σε 3 επίπεδα:

4.1 Το πρώτο επίπεδο αφορά σε γενικής φύσεως ερωτήματα, για τα οποία δεν απαιτείται πρόσβαση από τους εργοδοτούμενους του ανάδοχου σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα.

4.2 Το δεύτερο επίπεδο αφορά σε ερωτήματα που προϋποθέτουν πρόσβαση σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Στις περιπτώσεις αυτές , το κοινό θα ενημερώνεται ότι θα γίνεται συλλογή προσωπικών δεδομένων και οι εξουσιοδοτημένοι εργοδοτούμενοι του αναδόχου θα προβαίνουν σε ταυτοποίηση του καλούντα. Για το σκοπό αυτό το κοινό προτρέπεται να επικοινωνεί με το Κέντρο Εξυπηρέτησης χρησιμοποιώντας το τηλέφωνο το οποίο έχει δηλώσει ως τηλεφωνικό αριθμό επικοινωνίας με την ΥΔΕΠ.

4.3 Το τρίτο επίπεδο αφορά σε ερωτήματα τα οποία δεν μπορούν να απαντηθούν από τους εργοδοτούμενους του ανάδοχου και ως εκ τούτου θα διαβιβάζονται και εξυπηρετούνται από το αρμόδιο προσωπικό της ΥΔΕΠ. Στις περιπτώσεις αυτές ενδέχεται να γίνεται ταυτοποίηση του καλούντα.


    8 Μαρτίου 2023
    Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας
    Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας